علی اخباری

خاطرات، تجربیات و عقاید

علی اخباری

خاطرات، تجربیات و عقاید

علی اخباری

وب نوشته های علی اخباری

  • ۰
  • ۰

برگزاری مسابقه ACM

به نام خدا

با سلام

سال 1387 با دوستان تصمیم به برگزاری مسابقات ACM در دانشگاه آزاد کاشان گرفتیم.

در این بین با تعدادی از همراهان در شرایط سختی قرار گرفتیم که با همکاری با یکدیگر توانستیم تمامی کارها را به سرانجام برسانیم.

آقای دکتر مینایی نیز با حضور در اختتامیه باعث دلگرمی ما شدند.

الان که به گذشته نگاه می کنم تک تک این خاطرات با دوستان برای من شیریتی خاصی داره و از انجام تمامی این موارد خیلی خوشحالم.

جا دارد از دوست عزیزم مهندس محمدرضا باباولیان که صمیمی ترین دوست من در شهر کاشان بودند و همینطور مادر بزرگوار ایشان تشکر ویژه داشته باشم.

همچنین از مهندس هلالی که در طراحی سایت به من کمک کردند تشکر می کنم.

سورس کد C# سایت را می توانید از اینجا دریافت نمایید.

چارت برگزاری مسابقه ACM

لوح یادبود مسابقه ACM

کارت اجرایی مسابقه ACM

کارت اجرایی مسابقه ACM

سمت راست امضای دکتر هانی، سمت چپ امضای دکتر مینایی

نشریه شماره 1

نشریه شماره 2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی